intelsovision adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yağ çubuğunu çekince hafif duman veriyor ancak gaz yapınca kesiyor nedendir acaba bu ? normal midir bu araçlarda dizel araç 1.6 hdi
Hocam yağ eskiyse değişim geldiyse veya yağ az ise üfleme yapar yağ buharıda olabilir diğer hususta 2010 üstü dizel araclarda yanı Euro 6 motor tiplerinde gaza basınca dumanı içeri cekıyorsa sıkıntı yok demektir sizin aracınız ıcın gecerli bir durum değildir bu husus canlı kontrol edilmeden bısey diyemem birde yağ kapağını acıp kapağı ıcıne vakumluyorsa bir problem yoktur kompresyonda motorda ama fırlatıyorsa sıkıntı bazı yeni araclarda Audi ww gibi dizellerde bayiden sıfırda gelse gazada bassanıs gene üfler model ve motor tipine gore değişmekte hersey en iyi işi bilen birine gostermek burdan ne desek Bos gormeden km biz nedir bilmiyorum ama yas ve km gore normal olabılıyor bunlar