Merhaba, geçmiş konularımda bahsetmiş olduğum Everest bilgisayar için tüketici hakem heyeti beni haklı buldu. Firma yenisi ile değiştirilip gönderilecek. Şekilde not yazdı. Laptop geldi. Kutu hasarsız. Sonra laptopu thh nin belirlemiş olduğu bilirkişiye incelettim. Arkasında vidası eksik DEFAULT USER0 kullanıcılı geldi. Windows kurulmuş. Normalde freedoss gelmesi gerekiyordu. Sonra bu teknisyenin ismini instagramdan buldum yazdım gönderidiğimi ilettim. Tabi gönderin inceler döneriz dedi. Sonra beni 2-3 gün sora aradılar, beyefendi yoruldum artık dedi bilgisayarın ücret iadesini iade edelim sizde kurtulun bizde kurtulalım dedi. Adam gibi bilgisayar üretin dedim bunlara ben. Ben eğer iade olacaksa şuanki kur üzerinden iade edin dedim. Onu satıcı ile halledersiniz dedi. Bugün satıcı aradı. Fatura tutarı iade edebilirim ancak dedi. Bende ...... bey dedim. Empati kurun dedim. Geçen senenin fiyatıyla bugünün fiyatı birmi dedim. Bugünkü kura göre iade istiyorum dedim. Ne yapmam lazım başına böyle bişey gelen varmı ?