Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bayilik fırsatını kaçırmak istemiyorum, çünkü çocukken de uçak yapıp uçururdum, şimdi neden gerçeğini almayayım ki? 'Uççuyoruz' diyerek başvurumu yapıyorum.
hocam yapılan incelemeler sonrasında malesef bayilik sistemine uygun görülmediniz (bankaların kredi red mesajı gibi oldu)

Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım bunun kuyruğu eğri, düzeltelim.
satacağım hocam zaten, garajda şuan, sıfır gibi garaj uçağı satılık ilanı açtım sahibinden de

eozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ortağım bu girişime hazır mı sormam lazım. ve tabi ki muhasebe departmanımız sisteme 10bin usd yüklemeyi ne zaman gerçekleştirir onu da öğrenmem lazım.
nakit sıkıntısı varsa araç ile bayilik takası yapılır

FiKRAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocamla bayilik anlaşması sağladık. Daha ilk günden uçağın sağ kanadını alacak kadar kazanç sağladım. Nasipse 1-2 haftaya uçak tamam 👍
işi bilen kazanıyor, korkanlar, çekinenler kara kara düşünmeye devam.

serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uçak için ses sistemi bakıyorum kesin demi hocam?
profilden referanslarıma bakabilirsiniz hocam, bugün onlarca aile sayemde metr0 tur1izm den kurtuldu ve uçakla seyahat ediyor