Bu bayilik fırsatını kaçırmak istemiyorum, çünkü çocukken de uçak yapıp uçururdum, şimdi neden gerçeğini almayayım ki? 'Uççuyoruz' diyerek başvurumu yapıyorum.
hocam yapılan incelemeler sonrasında malesef bayilik sistemine uygun görülmediniz (bankaların kredi red mesajı gibi oldu)
Üstadım bunun kuyruğu eğri, düzeltelim.
satacağım hocam zaten, garajda şuan, sıfır gibi garaj uçağı satılık ilanı açtım sahibinden de
Ortağım bu girişime hazır mı sormam lazım. ve tabi ki muhasebe departmanımız sisteme 10bin usd yüklemeyi ne zaman gerçekleştirir onu da öğrenmem lazım.
nakit sıkıntısı varsa araç ile bayilik takası yapılır
Hocamla bayilik anlaşması sağladık. Daha ilk günden uçağın sağ kanadını alacak kadar kazanç sağladım. Nasipse 1-2 haftaya uçak tamam 👍
işi bilen kazanıyor, korkanlar, çekinenler kara kara düşünmeye devam.
Uçak için ses sistemi bakıyorum kesin demi hocam?
profilden referanslarıma bakabilirsiniz hocam, bugün onlarca aile sayemde metr0 tur1izm den kurtuldu ve uçakla seyahat ediyor