Pragg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öncelikle geçmiş olsun. başınız sağolsun.annemde trafik kazası geçirmişti fakat onunki yaralanmalı idi. annemin avukatı trafik kazalarında ölüm olduğunda 1 ay suçluyu yatırırlar çıkar diyordu muhabbet ettiğimizde.
bu hukuk bürosu hep trafik kazası, trafik sigortasından tazminat alma vs gibi işlerle ilgileniyordu annemin tazminatını almıştı sigorta şirketinden hatta şuan hala ceza dosyalarına, manevi tazminat davası dosyasına bakiyor

yardimci oluncak bir konu varsa dmden iletisime geçebilirsiniz.
Teşekkür ederim. 1 ölüm olması halinde genelde dediğiniz gibi oluyor. Bu kazada 1 ölü ve 1 yaralı mevcut. Bu yüzden hala içeride. Bakalım ilerleyen günlerde ne olacak.