Selamlar Türkiye şartlarında 4 senelik mühendislikte okusanız işi bilmeniz diplomanızdan her zaman üstündür. Bizzat kendi adıma konuşayım daha Bilgisayar Programcılığından mezun olmadan bir firmada işe alınmayı başardım. Kısaca her şey tecrübe bu ülkede diplomanın önemi yok.
Hocam selamlar. Öncelikle başarınızdan dolayı kutlarım. Yaklaşık 7 yıldır bu sektörde gerek akademik anlamda gerekse profesyonel alanda çokça mesai harcamış birisi olarak yorumunuzun teorik açıdan doğruluğunu dile getirmekle birlikte maalesef etiket konusunun Türkiye'de hala önem arz ettiğini belirtmek isterim. Maalesef ki diplomanın verdiği ünvandan ziyade, üniversitenin adından bile mülakat hakkı kazanamayan birçok öğrencim oldu. Tecrübenin ve liyakatin etiketlerin önüne geçemiyor olması hala ülkemizde büyük bir problem. Umarım elde ettiğiniz tecrübeyle sabit imkanınıza sahip olabilecek birçok kişiyle burada karşılaşabiliriz. İyi forumlar.