AtesLisans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam derslere kapasitem olmayabilir bunun anlamı hiçbir işi yapamam demek mi
belki dersler ilgimi çekmiyor akademik olarak çok başarılı biri değilim ama emin olun yaşıtlarımın adını bile okuyamadığı programları ben küçük yaşlarda projeler yapacak kadar biliyordum
teknolojik aletlere,yazılımlara,elektronik devrelere hem el yatkınlığım var hemde merakım
yani anlayacağınız okuldaki dersler ile bu işlerdeki başarım birbirinden çok uzak
Ben sana hiç işe yaramıyorsun demedim.
ikisini bir arada yapamayabilirsin diyorum.
Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi diplomanın hiç bir faydası yok.
Mekanik, elektronik vs. vs. aletlere yatkınlığın varsa girersin bi yazılım firmasına veya sanayiye ücretsiz veya cüzi bir ücretle işe başlarsın ve tecrübe elde edersin.
Sonuçta okul hayatın boyunca da para kazanmayacak üstüne masraf yapacaksın.
Ücretsiz 2 sene çalışırsan senin için çok daha verimli olur.
SON MESAJIMDIR...