Arrode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeş neden 2 yıllıkta ısrar ediyorsun ?
Bilgisayar programcılığı yerine blgisayar mühendisliği
veya mekantronik bölümü yerine mekantronik mühendisliği neden düşünmüyorsun mesela ?
----
Ha, kapasitem yok onları kazanamam diyorsan. Şu gelir aklıma, sen bu kapasitede değilsen nasıl hem okuyup hemde kendini dışardan geliştireceksin ?
hocam derslere kapasitem olmayabilir bunun anlamı hiçbir işi yapamam demek mi
belki dersler ilgimi çekmiyor akademik olarak çok başarılı biri değilim ama emin olun yaşıtlarımın adını bile okuyamadığı programları ben küçük yaşlarda projeler yapacak kadar biliyordum
teknolojik aletlere,yazılımlara,elektronik devrelere hem el yatkınlığım var hemde merakım
yani anlayacağınız okuldaki dersler ile bu işlerdeki başarım birbirinden çok uzak