kardeş neden 2 yıllıkta ısrar ediyorsun ?
Bilgisayar programcılığı yerine blgisayar mühendisliği
veya mekantronik bölümü yerine mekantronik mühendisliği neden düşünmüyorsun mesela ?
----
Ha, kapasitem yok onları kazanamam diyorsan. Şu gelir aklıma, sen bu kapasitede değilsen nasıl hem okuyup hemde kendini dışardan geliştireceksin ?