Selamlar Türkiye şartlarında 4 senelik mühendislikte okusanız işi bilmeniz diplomanızdan her zaman üstündür. Bizzat kendi adıma konuşayım daha Bilgisayar Programcılığından mezun olmadan bir firmada işe alınmayı başardım. Kısaca her şey tecrübe bu ülkede diplomanın önemi yok.