geçenlerde bilgisayar programcılığı okumak hakkında bir konu açmıştım çoğunuz görmüştür (https://www.r10.net/universite/40901...gi-okumak.html)
okuyup kendini geliştirirsen iyi olur diyenlerde oldu, ne yaparsan yap bir işine yaramaz diyenlerde
o yüzden farklı alanlara yöneldim ve 2 yıllık mekatronik bölümü olduğunu gördüm
içeriğine bakınca tam olarak yapmak istediğim işleri barındırıyor
hem mekatronik okusam hemde dışarıdan yazılım dersleri alıp kendimi geliştirsem nasıl olur?
okuyan,mezun olan,tanıdığı olan hocalarımın tavsiyesini dinlemek isterim
Ankara Üniversitesini yazmayı düşünüyorum
fikirlerini belirten herkese şimdiden teşekkürler