Hocam ben de öyle düşündüm de kendi kendime bir hırs yaptım aslında

Sorunu düzelt ya da paramı iade et diyip duruyor. Sorun benden olsa düzelteyim de sorun kendisi ile ilgili. Yol yordam anlatıyorum kendisi yapabilir bu şekilde diye sen düzelteceksin diyor bana. Sinir oldum açıkçası.
Hırsınıza yenik düşmeyin. sessiz sessiz iade sağlayıp tatlıya bağlayın.