piskopiskos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam müşteriye iadesini sağlayın. ****** ne yazıkki aşırı katı bi platform. bir kere ban yerseniz kimliğiniz üzerinden birdaha kayıt açamıyorsunuz. özellikle ip ban bile atıyorlar bu konuda. yaşandı kendimden biliyorum.
Hocam ben de öyle düşündüm de kendi kendime bir hırs yaptım aslında Sorunu düzelt ya da paramı iade et diyip duruyor. Sorun benden olsa düzelteyim de sorun kendisi ile ilgili. Yol yordam anlatıyorum kendisi yapabilir bu şekilde diye sen düzelteceksin diyor bana. Sinir oldum açıkçası.