hocam müşteriye iadesini sağlayın. ****** ne yazıkki aşırı katı bi platform. bir kere ban yerseniz kimliğiniz üzerinden birdaha kayıt açamıyorsunuz. özellikle ip ban bile atıyorlar bu konuda. yaşandı kendimden biliyorum.