herkese merhabalar,

müşterinin birisi bir yazılım işi sipariş etti. siparişi tamamladım yolladım. kendi hesabıyla ilgili bir problemden dolayı benim programımı sorumlu tutuyor. program tabii ki de kusursuz bir şekilde çalışıyor, sorunsuz.
bana iade talebi yollamış ret ettim. paramı geri istiyorum diyor başka bir şey demiyor. emek verdiğim projenin parasını dümdüz iade etmek istemiyorum tabii ki.
var mıdır daha önce böyle bir durum yaşayan? fiverrr kimi savunuyor bu durumda?