Merhabalar.
Babam geçtiğimiz günlerde Kırklareli'nden 1.5 dönüm bir tarla aldı. Öylece atıl duruyor. Oraya gidip ilgilenme şansımız yok. En azından şimdilik öyle boş duracağına şimdiden bir şey ekip atıyorum 5 sene sonra meyvesini toplayabilir miyim acaba diye düşündüm.
Gidip orada kalma şansım yok. En fazla otel vesaire 1-2 gün belki. Bu şekilde gidip ceviz ağacı diksem kendi kendine yetişir mi acaba? Veya bu tarzda başka bir şey dikebilir miyim?