Diğer kategorilerde satışlar ve ticaret düştüğü için tasarıma da bütçe ayıramaz olduk.
Evet hocam haklısınız valla.
Düşüş var ama bir yandan da aşırı ölücü var bu ara
Ölücüler hiç bitmez onlara iş yapanlar bitmedikçe hocam
Merhaba evet bi düşüş mevcut ama mayısın sonunda piyasasının canlanacağını düşünüyorum
İnşallah göreceğiz hocam.
foruma yeni geldik 4 adet tasarım işi yaptık herkes kendini beğenmiş sebebi bu olabilir kişiye soruyorum referanslarınızı iletebilir misiniz tenezül edip yazmıyorlar esnaflık yok
@kaanilbey; ancak buldum mesela belki 10 kişi ile görüştüm aralarından bir esnaf kendisi çıktı sebebini buna bağlıyorum ben
Hocam evet dediğin gibi kişiler vardır doğrudur. Kaanilbey adlı arkadaşı şahsi olarak tanımam. İş olarak değerlendirmemiz gerekirse işini iyi yapan kişi olarak anıldığını ara ara görüyoruz. İşleri de iyidir gördüğümüz kadarıyla hayırlısı olsun
%100 düşüş var hiç bu kadar sakin degildi alım satım piyasası
Hocam 2 haftadan da fazla aşırı düşüş var aynı zamanda her geçen gün artan premium üyelikler var.