Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teminat bedelinden dolayı borsa çekiminize izin vermiyor olabilir
marjindeki açık pozisyonunuzdan, varsa spot/marjin alım emirlerinizden dolayı bakiyeyi çekemeyebilirsiniz

Tek açık pozisyon şuanlık bu. Örnek olarak bunu kapatırsam bakiyem ne oluyor? Onu anlayamadım