Dolaşım yokdada sırd denk dedikçe merak eder bakardım. Ayda yılda bir olmadı mb dolar kuru ile kapalı çarşı dolar kuru bakardım ne kdax fark vd diye.
Ne duman baksam hep kapalı çarşı kuru mb bankası kurun üzerinde olurdu.
Twitter da denk deldim. İlk defa kapalı çarşı dolar kuru mb kurundan dada aşağıda diye Tweet gördüm.
Kontrol ettiğimde hakikaten de öyle bende ilk defa gördüm. Makas aralığı yok denecek kadar az ama ne işler çeviriyorlar yine yakında kokusu çıkar.
Hafta sonu olunca makas dahada yukarı çıkarken bugün nasıl olduda aşağı yönlü oldu.
Daha önce böyle bir olaya denk gelen oldu mu?