dostum qnb ile alakası yok ben kullanıyorum çokta memnunum açıkçası. 1 yıl içinde 3 defa kredi kartınızının ödemesini gciktirirseniz kartınız otomatik olarak nakit avansa kapatılır. bu kanun sanırım tüm bankalarda bu var. yani durumun qnb ile alakası yok. şahsen ben çok memnunum QNB'den