Merhabalar şile-ağvada bir arazimiz var buraya bir tane tiny house koyup kiralamak istiyoruz. Ancak bunun için yasal gereklilikler nedir ? İşleyiş tam olarak nasıldır ve bize maaliyetleri güncel fiyatlara göre ortalama ne olur. Detaylı bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi ?