tachyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Avukata vekalet verdiysen geçmiş olsun. Adam hem hukuken hem de etik olarak haklı. İşini yapmış ama siz caydıysanız o zaman parasını ödemek zorundasınız. Sadece buna benzer hukuk durumları değil her iş için geçerli. Avukatın yerine siz kendinizi koyun size biri iş vermiş yaptırmış sonrasında ben işten vazgeçtim diyebilir mi? Dese bile siz hakkınızı talep etmek durumundasınız. Avukatlar anasının gözü olur kolay kolay yaş tahtaya basmazlar her türlü alır o parayı. Bence adamla ödeme konusunda ortak bir noktada anlaşın.
Yani benim yapabileceğim avukat masrafını karşı tarafa kabul ettirmek başka birşey yapmayacağım