xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sözleşme yaptıysanız elbette bir miktar üzerinden anlamışsınızdır. Neticede davayı açtı atabulucuk vs iş yaptı ise hakkını talep edebilir. Siz avukatınızı azledebilir kendiniz iş davasından feragat için hukuk önbürodan dilekçe verebilirsiniz ama avukat sözleşme gereğini yapmaktan imtina etmeyecektir.
avukatla sözleşme yapmadık sadece vekalet verdim. Karşı taraftanda para talep etmedim hiç sadece uzamasını istemiyorum. Hakkımdan vaz geçeceğim sadece.