Sözleşme yaptıysanız elbette bir miktar üzerinden anlamışsınızdır. Neticede davayı açtı atabulucuk vs iş yaptı ise hakkını talep edebilir. Siz avukatınızı azledebilir kendiniz iş davasından feragat için hukuk önbürodan dilekçe verebilirsiniz ama avukat sözleşme gereğini yapmaktan imtina etmeyecektir.