Merhaba, Konu şu çalıştığım yerden ayrıldım ve kıdem tazminatı almak için avukata vekalet verdim. Önce arabulucuya gitti konu arabulucu bize mesaj atınca davacı olduğum kişi araya kırmayacağım birini soktu ve ben tazminat almaktan vazgeçtim. Şimki konuya gelelim avukat bana diyor ben davayı açacağım çekmiyorum diyor bana 10 bin tl vereceksiniz ya senden alırım yada karşı taraftan diyor yani tehditle para koparmay çalışıyor. Ben bu avukatın istediği parayı ödemek zorundamıyım? Ayın 29 da arabulucu ile görüşmemiz var ne yapacağımı bilmiyorum. Ortada dava yok avukata verdiğim vekâleti geri almak istiyorum ayrıca bu parayı ödemek istemiyorum. Avukat beni borçlu çıkarmaya çalışıyor. Ne yapacağım bilmiyorum. Karşı tarafa diyorum avukat para istiyor arabulucuda anlaştık dersin iş biter diyor karşı taraf bana. İş bitince avukata para ödemek zorunda kalabilirmiyim onu merak ediyorum.