Geçmiş olsun hocam, siz üstünüze düşeni yapıp tedbirinizi alın gerisi Allah'ın takdiri. Deprem bölgelerinde deprem sonrası bir çoğumuz aynı psikolojiye giriyoruz fakat daha sonra herşey gibi o da normalleşiyor...