amiral79 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğer imar var ise komşularınız kaçak yapmadı ise sizin için de sıkıntı olmaz
imar müdürlüğüne gidip imar durumu alabilirsiniz evrak olarak resmi evrakta yazar herşey
henüz imar yok sanırım, dediğiniz gibi müdürlüğe soracağım çok teşekkürler