merhabalar, evin tapusu kimin üzerine ise o beyanname vermesi gerekiyor,
beyan girilirken yıllık gelir yazıyorsunuz kira bedelini,
aşağıda seçenek var sizde kiracı iseniz yıllık ödediğiniz miktarı yazıyorsunuz, orada ödeme yaptığınız ev sahibinin ad soyad tc ister onu girmelisiniz,
sanırım problem olmaz, yinede siz kendi hesap bilgileriniz ile düzenltin bundan sonrakileri, maliyenin sağı solu belli olmaz