Öncelikle ev sahibi kimse beyannameyi onun oluşturması gerekiyor. Biz şöyle bir durum yaşadık; ev sahibi annem, kira geliri benim banka hesabıma yatıyordu ve kira beyannamesi verdikten sonra vergi dairesi beni çağırdı, bu sürecin yasal olmadığını söyledi, ev sahibi kimse kiranında şahsın bizzat kendi hesabına yatması gerektiğini söyledi. Bu o anda yaşadığımız bize özgü bir süreç miydi bilmiyorum. Eşinizin banka kayıtlarından ne kadar yattığına dair kendi adınıza vermeniz gerekli diye düşünüyorum. Zaten beyannameyi doldururken de giderler kısmı çıkıyor, çok rahat doldurup düşebilirsiniz. Ben doğru anladıysam sizi anca bu şekilde yardımcı olabilirim🙏🏽