Dün Gökçeada'da merkeze giderken çevirmeye takıldık ve ehliyetsiz araba sürdüğüm için ceza yedim, daha doğrusu benim babam engelli ve araba engelli aracı hastaneye iğne vurulmaya götürüyordum, çevirmeyi görünce ilerde yer değiştirdik ama jandarma ters yönde çevirme yapmasına rağmen bizi görüp ileride çevirdi.
Hem bana 13 bin TL ceza yazdı hem de babama 13 bin TL ceza yazdı, durumu açıklamamıza rağmen hiç dinlemedi ve cezayı yedik. Babamın ehliyeti olmasına rağmen babama ehliyetsiz araç kullanmadan ceza yazmışlar ve bana da ehliyetsiz araba kullanmadan ceza yazmışlar. Babama yazılan haksız cezayı itiraz edip iptal ettirebilirmiyiz? Bilen birisi aydınlatırsa çok iyi olur. Teşekkürler.