ertuermis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben kiramı %44 zamlı bir şekilde ödedim hatta son olarak 3000 TL yapayım bari dedim. 4000 tl altı kabul etmiyorum artık 5000 de versen olmaz dedi. Avukat ile yollamış zaten dosyayı bir tane avukat tutmuş anladığım kadarıyla.
Hocam 4000₺ kabul etseydiniz ist da oturuyorsunuz sanırım. 10.000₺ aşağı ev yok çünkü