ichbinalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi hocam elinize sağlık çok güzel bir metin yazmışsınız

Dediğiniz gibi bu sektörde maliyet çok e devlet de sana destek vermiyor hep bi vergi hep bi zam diye diye küçük esnafa bindiriyor en kötü yanı sektörün maliyeti çok 5 yapıyorsan 3-4 veriyorsun hele tornanın elektriği baş belası bir fatura geliyor adam yakıyor sanayi elektriklerine her yıl zam yapıyorlar zaten kira , çalışanın maaşları sigortası , elektrik , masraf derken kazmadığın para eriyor kısacası önceki 4 aya göre ciro da biraz daha düzelme var çok şükür bakalım şimdi kendi parçamızı üretme işine girdik gerekli dersleri bilgileri alıyoruz eğer güzel bir iş çıkarırsak yurtdışına satış yapmayı düşünüyoruz artık ne olucak onu rabbim bilir hepimizin hakkında hayırlısı olsun Allah hepimizin işini gücünü rast getirsin 🙏

güzel zamanınızı ayırıp yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim ☺
ustaaa... londra'da offshore bir şirket kur. 3d tasarım işleri pahalı işler... anladın sen onu....