Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler size de. Hocam ben müşteri hizmetlerine ürünün hoşuma gitmediğini bundan dolayı iade etmek istediğimi söyledim. Kendileri ise servisten iade belgesi alın dediler kurulum yapıldığı için.
yeni geçtiginiz için yabancılık çekiyor olmanız/garipsemeniz büyük ihtimal.ayrıca eger üründe sorun yoksa bencede iade için kolay kolay onay vermezler.hepsiburada müşteri hizmetleri tabiki öyle söyleyecek,ve haklılarda ama burda önemli olan nokta şu ; servis,o iade belgesini verecek mi?üründe sorun yoksa,muhtemelen geri gönderirler size.müşteri hizmetleri ise burda gayet içi rahat bi şekilde,madem o belgeyi alamadınız.biz de iade alamayız diyip kapatır konuyu yani sizin muhattabınız müşteri hizmetleri degil,belgeyi verecek olan servis.servis sorun çıkarmazsa tabiki müşteri hizmetleride dedikleri gibi iade alırlar.