Merhabalar,

Sandık Kurulu Seçmen üyeliği bana çıktı bu konu ile ilgili pek bir bilgim yok daha önceden yapmış kişiler bilgi verebilir mi

Ne kadar sürüyor

Oyları saymak için kurula gitmemiz gerekiyor mu ya da orada bulunuyor muyuz

Ücreti Nedir

Hangi bankaya nasıl yatırılıyor

Bu durumdan dolayı çıkabilecek ekstra durumlar nedir ?

"PARTİ İLE GİTMİYORUM"