Merhabalar,
Sandık Kurulu Seçmen üyeliği bana çıktı bu konu ile ilgili pek bir bilgim yok daha önceden yapmış kişiler bilgi verebilir mi
Ne kadar sürüyor
Oyları saymak için kurula gitmemiz gerekiyor mu ya da orada bulunuyor muyuz
Ücreti Nedir
Hangi bankaya nasıl yatırılıyor
Bu durumdan dolayı çıkabilecek ekstra durumlar nedir ?
"PARTİ İLE GİTMİYORUM"