Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamın aleyküm dostlar, 2 gün önce bir laptop aldım bugüne elime ulaştı kurulumu vs yaptım. Fakat laptop'a alışkın olmadığımdan mı yoksa cihaz mi iyi değil bir türlü ısınamadim. Çok oyun oynayan biri de değilim arada kafam dağılsın diye girerim. Mesela az önce zulaya girdim oyun bir değişik geldi. Hepsiburada ile görüştüm yetkili servise gönderip belge alırsanız iade alırız dedi. Sizce iade etmli mıyım?

https://www.hepsiburada.com/lenovo-l...HBCV00004MP2DB
Sorunuz bence servis belge verir mi olmalı iade sebebiniz nedir kusuru yoksa ?
Servis size ne için belge verecek. Farklı bilgisayarlarda çözünürlüğe bağlı anormal gelebiliyor bence biraz çözünürlük ayarları ile uğraşın.