Merhaba, sizin adınıza sevindim, umarım sağlıklı bir şekilde zayıflamışsınızdır. Hekim kontrolünde devam edilmesi daha sağlıklı olduğu söyleniyor..
Merak ettiğim, hiç spor yapmadan mı kilo verdiniz.
Hayır hiç spor yapmadım ama düzenli olarak kas/yağ kontrolü yapan tartı ile takip ettim