Bizdeki halkın aç gözlü olmasından kaynaklı şimdi aynı şeyi yurt dışı firmalarıda yapıyor. Evet hepsine hakimiz biliyoruz fakat böyle yaparak iş yükünü bir kişiye atamak yaptığın işte %30 verim almana sebep olduğu gibi sonradan biz neden gelişemiyoruz diyorlar işte cevap burada.

Yapanda yaptıranda zarar göreceğinin farkında değil ise bırakın yapsınlar bizde aç aç oturalım ALLAH büyüktür.