1-Bütçe Büfe için uygun Kafe için yetmez = Dükkan senin olsa bile sabit gider çok olacak
2-Sadece ortakların çalışacağı bir işletme kur = Bir personelin masrafı +- 40 bin civarı anla artık

3-Lüks değil kalite önemli batan işletmelerin %99.9 gereksiz saçma dekorasyon yüzünden batar sadece maliyet değil müşteride rahat edemiyor. = Para harcayacak müşteri dekora değil kaliteye bakar Rahat eden müşteri kalır ve daha karlıdır
Tavsiyem : Z Kuşağı olmayı bırakın
Büfe tarzı bir yer açmaya çalışın ve para kazanın Kendine Barista deyip parasız gezeceğine Türkçe OCAKÇI de ama cebinde paran olsun. Not: Evet yaşlı olmayı seviyorum