Bütçen, sermayen, anaparan çok fazla değilse ben de pek önermem. Prensipte aynı olsalar da mesela büfelerle kafeleri ayıran çok fark var. Kafeler, gelenin kalkmadığı ve çoğunlukla fazla vakit geçirilen yerler. Bu nedenle getirileri de müşteri başına çok yüksek olmuyor; çok otantik bir iç mekân tasarımı yoksa veya spesyal ürünler ile isim yapmamışsan / lüks bir semtte değilsen ya da kafe işlek bir yerde değilse...

Daha pratik örneğin "börekçi" veya "ekmek fırını" gibi daha sürümü olan ürünlere yoğunlaşabilirsin. Kafe fikri iyi güzel hoş da, yüksek sermaye gerektiriyor bence. Gerçi her türden dükkan için aynı şeyi söylemek mümkün. Yine de sen bilirsin elbette...