bugun 3000eur maaş alsan 500vergi desen 2500 kalacak 1000 kiraya gitse 1500euro kalacak market sigorta falan derken 1000euro kalacak.faturasiydi öngörülemeyen giderler vs. derken 500 euro falan kalır yani, sizce almanyada yaşamaya değer mi? bana mantıklı gelmiyor nedense
22 ticareti nasıl yaptın acayip bi merak sardı beni. iyi ki engelleme var r10 da.