nasirjones adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cümleten iyi Ramazanlar, hayırlı sahurlar. Ali Şeriati demiş ki "Senin orucun yemek vakitlerini değiştirmekten ibarettir." Ramazanımız bundan ibaret olmasın, yanımızda yöremizdekilere gücümüzün yettiği kadar el uzatalım. Bu sebeple forumdaki ilk taşı atıyorum. Öğrenci olan, canı dışarıdan yemek isteyip de bütçesi elverişli olmayan 5 arkadaşa 100'er TL göndermek istiyorum. Maksat benden sıcak bir çorba içsin ya da evladına içirsin. Afiyet şeker olsun. Rica ediyorum mübarek günlerde gerçekten ihtiyacı olan arkadaşlar konuya yazsın ya da çekiyorsa ki en doğal hakkıdır, bana PM de atabilir.

Sayı bittiğinde konuyu güncelleyeceğim . Destek olmak isteyen arkadaş varsa konuya yazsın, belki devasa bir zincir başlatırız.
Depremzede bir kardeşimiz içinde çorba ısmarlama şansınız var mı