orta yolu bulmak iyidir,iki türlüde digeri can sıkar.müşteri de olsan,satıcı da olsan benim için durum bu.yani direkt ilk cümleden kanka naber diye gelenle,evet efendim/sepet efendim diyen aynı derecede itici geliyor bana.az önce tiktokta benzer bi konudaki videoya denk geldim mesela.garson müşteriye abi/abla demesin işte herkese efendim çeksin filan diyordu videoyu çeken arkadaş.ben buna karşıyım,garson bana 2 kere efendim derse ben ordan kalkar giderim ve mecbur kalmazsamda bidaha gelmem oraya.ama aynısı fazla samimiyet için de geçerli tabi...çayı getirip al kral,afiyet olsun paşam,yarasın yigidime filan derse onlarda hoş degil bizim insanımızda genelde orta yol yok,hiç bi konuda.çogunlukla mutlaka bi uçtayız,digerleride bundan rahatsız.