serkanzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bağırsakları uzun çalıştığının iki göstergesi gaz ve dışkı. İki tanesinden biri var ise herşey beklendiği şekilde ilerliyor demejtir. Tekrar geçmiş olsun.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam.