Konu
Apandisit ameliyatı olan var mı?
09-03-2024, 13:34:14
#8
ALT5Y
serkanzade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bağırsakları uzun çalıştığının iki göstergesi gaz ve dışkı. İki tanesinden biri var ise herşey beklendiği şekilde ilerliyor demejtir. Tekrar geçmiş olsun.
Bilgilendirme için çok teşekkür ederim hocam.