Çok geçmiş olsun hocam, bir daha böyle bir şeyle karşılaşmazsınız umarım.
Genellikle değil sürekli sıvı besleniyorum, tavuk suyu içiyorum sadece suyu olacak şekilde. Ağrım çok şükür fazla yok, bulantı vs. yok.
Ameliyat sonrası bana büyük tuvalete çıktın mı dedikleri için kendimden şüphe ettim, bu yüzden danışayım dedim.
Bağırsakları uzun çalıştığının iki göstergesi gaz ve dışkı. İki tanesinden biri var ise herşey beklendiği şekilde ilerliyor demejtir. Tekrar geçmiş olsun.