Gaz çıkartabiliyorsanız sıkıntı yok. Ameliyat sonrası gelişebilen ileus durumlarında gaz çıkışı da olmaz. Genellikle sıvı ile besleniyorsanız dışkılamanız gecikecektir. Şiddetli karın ağrısı, bulantı ve kusma eklenmesi olursa acil servise başvurun. Geçmiş olsun.