kNightMare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun. hastaneye veya doktora erişip danışın.
gaz çıkarabiliyorsanız bağırsak hareketleriniz normalleşiyordur. gaz da çıkartamıyorsanız, hastaneye gidin. korkutucu bir durum olmayabilir ama doktor yönlendirmesiyle hareket edin.
Gaz çıkarabiliyorum bir sorun yok fakat büyük tuvalete çıkamadım hala. O yüzden daha önce tecrübe eden var ise sormak istedim.