geçmiş olsun. hastaneye veya doktora erişip danışın.
gaz çıkarabiliyorsanız bağırsak hareketleriniz normalleşiyordur. gaz da çıkartamıyorsanız, hastaneye gidin. korkutucu bir durum olmayabilir ama doktor yönlendirmesiyle hareket edin.