3 gün önce karın ağrısı şikayetiyle acile gittim, apandisit şişmesinden dolayı aldılar. Dün öğlen 12'de taburcu oldum.
2 gündür büyük tuvalete çıkamıyorum, sürekli gazım geliyor, sadece çorba ve su içiyorum.
Bu durum normal mi? Daha önce ameliyat olan, tavsiye verebilecek birileri var mı?