marmara üniversitesi iktisat mezunuyum okul bitmeden 2 ay önce bir mali müşavirle görüşüp yanında çalışmaya başladım bizimki mali müşavirlik ofisi değil de şirket.Muhasebenin m'sini bilmeden yetiştirilmek üzere başladım bugün tam 9 ay oldu. yukarıdaki birçok arkadaşa katılmıyorum çünkü genel bir görüş belirtilmiş fakat muhasebe öyle bir meslekki vezir de olursun rezil de. bu durum biraz seninle biraz çalışma arkadaşlarınla biraz da iş yerinin durumu ile değişkenlik gösterir. yukardaki arkadaş demiş çay temizlik vs küçük işletmelerde belki ama büyük veya kurumsal diyeceğimiz yerlerde imkanı yok açıkcası öyle bir şeyi ben kabul etmem. bu arada maaşlar da hatrı sayılır seviyede özellikle mali muşavirin aldığı maaşı bir çok meslekte sanmıyorum alabileceklerini kısacası bizim şirkette hatrı sayılır maaşlar alınıyor diğer yerleri bilemem tabi. ama sonuçta el işi diyeceğimiz bir poziyon yarını saati hatta dakikası belli değil her işte olduğu gibi