mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
düşük ücretli işlerde (1k altı) belki iş sonu ödeme istenebilir ya da hizmetveren, önce işi tamamlıyım sonra ödemeyi alırım diyebilir ama websitesi tasarlatma gibi hizmetlerde makul olanı iş öncesi ve iş sonrası ödeme bence.
Açıkçası çok doğru bulmuyorum bunu. Sonuçta hepimiz para kazanmaya çalışıyoruz. Ben neden günlerimi, saatlerimi boşa harcayayım ki? Belki bir ihtimal ödeme alırız diye iş mi yapılır hocam 😅

Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kapora almak Allah'ın emridir.
Ya rakam komik hocam yoksa zaten deriz kapora yarı ödeme vs vs.. Hani şimdi ödeme geçse iade geçerim şu saatten sonra

Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük iş / küçük iş diye ayırmadan yaptığınız her işte iş başlamadan %50, teslimatta %50 ödeme olacak şekilde çalışmanızı öneririm.
Bu da mantıklı aslında hocam, her türlü yarı ücret peşin calismak iyi bir senaryo olabilir gibi