Katıldığım ve katılmadığım noktalar var fikirlerinize, işleri basit görmek vb durumlar yada küçük düşürücü şeyler bencede baltalıyor olarak kabul edilmeli. Fiyat konusunda ise kimsenin kimseye bir şey deme hakkı bulunmuyor. Siz 300₺'ye yaparsınız ben kalitesiyle 1000₺ ye yaparım eskiden birebir aynı işi yapmış elinde hazır olan adam 200₺'der. Bu olaylar bu kadar basittir, serbest piyasanın da amacı budur. Burda dolandırıcılar(her iki taraf) engellendiği durumda sistemlik bir sıkıntı kalmıyor. Ucuza kaçmak isteyen de işi 1 yılda bitiremeyince anlıyor 200₺ ile 1000₺ arasındaki farkı.